onsdag 17 juni 2009

Sjukskriven med antibiotika!

Det va ju inte allt för roligt och inte va jag hade planerat i min midsommar, skit.

Men nu iallafall då sitter man hemma och är sjukskriven med Urinvägs infektion som hade tagit sig till njurarna, inte konstigt att jag hade så sjukt ont i ryggen. Så två omgånger antibiotika och vila det va vad jag fick idag på Legevakten efter 3 timmars väntan. Dom fråga varför jag inte hade tagit mig in tidigare eftersom det va i njurarna, men mitt svar va -"Jobbar man så jobbar man, och det finns dom som har det värre". haha, vart inte så populärt svar.


Inge mer att säga än att jag inte gillar att vara sängliggande och sjuk, men snart är man nog back on track och då är det Lillis födelsedag för då ska jag vara på bena har jag bestämt! yeah.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar