söndag 12 juli 2009

Lotta Hiller

Dagen kan sammanfattas med att jag har vart kulturell som fan.
Vart på sjukhuset, vart possetivt överraskad över tillståndet men mer besked på måndag!
Pappa har kommit hit också. Skönt det!

Kvällen har bestått av middag på Akke brygga. Lotta, Olle, mamma, pappa, Ellen (ögonsten), moster, morbror & jag. Gott som jag vet inte vad, ville inte att maten skulle ta slut. Men tyvärr gjorde den det och cidern med så sen vart det mer vin och kort spel hemma här, jag knäckte totalt, imorgon är det pengar det handlar om. Måste säga att jag inte skrattat så mycket på flera månader. Säger bara ett namn: Lotta Hiller! Legat dubbeltvikt på gatan och knipit för hon har gjort min kväll guld. haha! Går inte att beskriva med ord.

Imorgon ska jag och Ellen på teater och sen ska jag till sjukhuset och checka läget. Sen blir det utklassning i kortspel igen!


Sen är det äntligen måndag, inte ofta man vill ha den men nu vill jag det!

Sov gott folket och ni, ta hand om er!
Uppskatta varje dag fan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar