tisdag 21 juli 2009

Sjuk helg - tung vecka!

Helgen har vart grym, sjukt kul helg. Den tackar vi för!
Men åter till en lång jobb vecka, har en känsla av att det blir 14 dagar streck nu om inte längre. Men men, man får glädja sig nästa månad åt dom pengarna..

Annars rullar det på, känns jätte konstigt att bara vara två i lägenheten. Petter, vart är du?

Nu har jag bytt sambos 4 ggr sen i oktober, men Lillis är ju kvar. Mamma säger att det är som tjejlumpen. haha! Nej men det är ganska svårt att byta sambosar ibland, för man måste lära sig att anpassa om sig till personen i frågan. Sen bygger man upp så mycket med personerna man bor med. Men inte fan kommer man ha svårt att bo med någon reseten av livet. Man får se det possetivt!

Mor & Far drog till England i söndags med flera, hoppas dom har det bra och att dom överlever båtturen och att ingen ramlar överbort.

Snart kommer bror hem också, satan va skönt att ha han på sånt avstånd så det går att ringa han. Och troligen kommer jag hem andra helgen i Augusti också, en snabbis blir det nog som det ser ut på jobbet nu, men vi får se vad vi kan fixa! Jag ska hem och krama bror och min familj och petterplutten ska få sig ett besök! Sen ska mitt hår få sig ett klipp, det är riktigt behövligt.

Nu ska jag göra mig några hårdmackor och sen kallar jobbet!
Vi hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar