tisdag 17 november 2009

Är du polis eller?

Idag vart det långfika med myggan, tjorven & lollo.
Sen vart det vidare med myggan och tömma lite pengar på kontot!
Skulle köpa träningsbyxor men storlek 42 tror jag att jag inte har gått upp till så det blir till att köpa i v-ås på lördag. Skratta inte, jag ska försöka börja träna igen. HAHA, fast dock blir jag själv trött bara av att säga att jag ska göra det. Men har man inge annat att göra så lär man väl börja någon gång. Och att Gå är inte min grej riktigt. Måste hända något!
Har också kollat på Skavlan ca 7 ggr. Farfar och Farmor va med. Skrattar varje gång åt farfar -" Är du polis eller?"! Gillar dig starkt gubben.

Veckan är lite halv tom. Ska försöka få i mig lite vaccin på fredag och med min tur satsar folk nu snart pengar på att jag är den 1/1000 som blir lam. Vi får se om jag går framåt eller bakåt när jag på lördag ska till CH och leka lite med hårfärger. Provmodell för hennes jobbsök tror jag det närmare bestämt är. Kul att man blir uppringd, inte för man har fint eller långt här utan för att man han "krångligt" hår. Man tackar! Nej men det ska bli riktigt kul.

Sen ska man nog ta tag i denna resa som ska göras i Januari plus att hitta en lägenhet i Uppsala. Men inte lätt när den andra personen sitter i Oslo!
Nyår planerat också.
Förfesten kommer blir tok grym tror jag. ALL IN!
Snart fyller man 21 år också. Jag vill vara 15 år igen. Ge mig:) haha!

Nej!
hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar