tisdag 24 november 2009

Då har man kommit igång och kolla på Paradise. Men det är långt ifrån så bra som Norska va, där skratta man varje program åt hur kul dom hade och vilka sköna personer. Snälla va är detta för folk i Svenska? Jaja, men som vanligt när man börjar kolla på en såpa så är man fast och har väl inge bättre att göra denna tid på dygnet. Men jag är besviken!

Idag har det vart Anna&Farfar dag, tog han till sin doktor tid och sen köpte vi fika och lalla lite. Blir nog snart en shopping dag, han vill ha ett par nya byxor så då får barnbarnet fixa det. Me like him!

På Onsdag kväll ska jag till Sälen om allt går enligt mina planer, denna gång ska jag VINNA över oturen. Kommer tillbaka på Söndag igen (första advent)!
Så därför ska jag städa och fixa lite hemma imorgon, har saker lite här&där efter att jag kommit hem.



Hmm, det har hänt nå sjukt med min blogg (ni ser det nog inte). Ska ta och fixa det någon dag när jag orkar.

Nu, hejdå!

P.s kom på att jag fyller 21år om 2 månader.
(känner mig fortfarande som väldigt liten, haha)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar