tisdag 3 november 2009

It's over

Jag vet inte vad jag ska säga.
Norge resan är slut. Idag vart det bestämt att jag inte åker tillbaka mer till Oslo förutom att hämta mina saker nästa fredag!
Sånt fruktansvärt tråkigt slut på något som har hjälpt min och vart så underbart. Skapat så många fina minnen med så underbara personer speciellt alla jag har bott med. Amanda, Matte, Lillis, Janne och Petter! Och alla man lärt känna i själva Oslo. Ångrar inte för en sekund att jag åkte 15/10-08, även fast det vart ett sånt slut så minns jag bara det bästa av det!


Nu är det bara det sista som ska göras - att säga upp sig!
Det får vänta tills på fredag för idag har jag fixat tillräckligt.
Martin och gänget tar över 6 Januari. Martin tar över för mig redan nu, känns sjukt men så är det. Inge mer Oslo just nu. Men vem vet, kanske om något år så är jag sugen igen. Nu har man ju lite kontakter och vet hur allt funkar.


Nu ska jag nog bara lära mig att landa och stå still ett tag!

Tack för mig.
Lillis & Limpan jag saknar er och det här är inte vad jag hade tänkt mig.
Trippel L vart två. Sorry!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar