onsdag 1 april 2009

Efterlängtad dag

Haft en riktigt hektiskt dag idag faktsikt;) Sov till 16:30 och sen mat hos farfar & farmor sen massage och han med en sväng till heby också, denna dag hade jag väntat på sen jag vet inte vad. Fan så skönt det har vart!

Dock desto mer att fixa imorgon, morsan klättrar på väggen och är hyper för resan och orolig som jag vet inte vad, jag har inte fixat något och tänkte fixa det på torsdag innan vi åker. Tordag 15:00 går planet från arlanda, mellan landa i holland (haha). Framme 11:00 kinesisk tid, sen är det en tidskillnad på 6 timmar. Åh, va det ska shoppas och sen en weekend i peking och kolla in muren, jag ska fan stå på den innan jag dör. haha!



Ta vara på den tid ni får!
Sängen kallar och väckar klocka ska ställas denna gång tror jag.
Hejdåhejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar