tisdag 31 mars 2009

Första dagen i Sverige

Idag har jag tillbringat mycket tid hos Farfar & Farmor. Tog en sväng in till Sala och fika med Elvis och uppdatera mig lite om vad som händer, dock fick jag inte in mycket i mitt huvud men det va mycket mycket trevligt att träffa henne eftersom det har gått 2 månader sen sist.

Sen va det mat som jag önskat hemma: Ost&skink paj med pizzasalld, MUMS! Det va efterlängtat, tack mamma!
Sen bar det av till Petter plutt och kolla film med han och Oskar, 2 skräck filmer sen vart jag kvar och snacka med Petter, Ni va saknade grabbar! Skönt att ni finns här hemma:)

Imorgon ska jag och farfar hitta på nå skoj sen är det farmors köttbullar som står på Menyn, kan inte bli bättre. Sen får jag se om det blir mer fika i sala.
Ska donas lite till avresan också!

Nej, MIIIN säng kallar på mig, 3 kuddar, 2 täcken och en tv helt för mig själv.
Mobilen på ljudlöst och gardinen nere. Inget kan störa mig imorgon, denna morgon har jag väntat på i antal månader. Den som stör han dör om jag säger så!

Sov gott för det kan du ge dig på att jag ska.
Hejhej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar