fredag 3 april 2009

Otroligt Fasinerande stad!

JAG FÅR (bra) PANIK!
Kineser överallt. Konstig mat men käkade något riktigt gott nu ikväll utan sjögräs och fiskkrydda, haha! GRYMT SJUKT mycket skor och kläder, man vet inte vart man ska börja. 1 våningen eller 5 eller vilken affär.
Har nu åkt ca:14 timmar flyg tror jag, kom fram 11:00 kinesisk tid och på flygplatsen här ska det så klart hända något så min väska vart tagen i utcheckningen av en knarkhund men fixa tillbaka den utan problem men svettig vart man.

Imorgon är dagen planerad, kommer inte ihåg vad vi planerade men vi ska iaf på marknad och sen kolla utelivet på kvällen.
En grym upplevelse redan första dagen så kan tänka mig att det blir en resa man aldrig glömmer!
Skönt att se att bror lever och mår bra, konstig bara att höra han snacka kinesiska.

På Torsdag åker vi till Peking och ska gå på kinesiska muren och kolla läget där och blir kvar där tills på söndagen.
Sen ska vi också till en "liten" stad med "bara" 6 miljoner invånare. Sjukt om jag jämför med världen. Shanghai har ca:20 miljoner invånare så ni kan ju tänka er va mycket kineser det är överallt. Men kul att se ett land man visste så himmla lite om.

Håller er uppdaterade om vad som händer här!
Klockan är nu 15:52 hemma i Sverige men 21:57 här så jag är lite virrig i huvudet efter att vi har friska upp oss med under 2 dygn;)

hejdåhejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar