tisdag 28 april 2009

Sommaren är välkommen!

Jahapp, då sitter man på Kirkeveien igen. Som tur är så slipper jag denna lägenhet sista maj, då ska vi ut ur denna och in i en ny (som än så länge inte finns) haha. Men det lööser sig! Då kommer även Petter och ska flytta in, ska bli gryymt kul!

Vädret har vart grymt, dock sämre nu och stört regna inatt men hoppas på att solen kommer tillbaka för jag har presic bara börjat blivit kräfta. haha!

Skulle jobbat idag men hade så jävla ont i magen så jag skicka jannica istället, ska ändå jobba hela veckan så har nog med tid till det. För tillfället är jag grymt less på jobbet, skulle vilja ha tillbaka Ragnhild men hon ringde förra veckan och sa att hon inte kommer tillbaka, så ni vill chefen att jag tar hennes vaktledning. Så det blir nog så!


Håller tummarna för ny lägenhet! Så less på denna nu.
Snart valborg, wawawiwa! Jag är på G.

"But don't be talking love and things,
Cuz baby I aint listening"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar