lördag 18 april 2009

Vilken idiot!!

Jag kan börja med att säga att Kina resan är oknäckbar, den va grym. Underbart att träffa bror och se att han har det fin fint där han är och att han har skön kompisar.
Bilder från resan kommer upp senare, dom måste rensas och så:)

Igår kväll hände det man absolut inte tror ska hända en själv och mitt humör föll i bitar.
Vi har inte fått tag på våran Nya hyresvärd på bra länge och hade ju tänkt att flytta nu på måndag. Vi har ringt och ringt. JO visst surru, igår satt jag vid datan på finn.no och hittade då lägenheten som vi skulle flytta in i. Skriker på pappa och vi sätter oss i bilen hem till familjen Hiller så att petter börjar ställa frågor till hans mail om han kan flytta in i lägenheten första maj. Undertiden dom uppehåller han så ringer jag Polisen och gör en anmälan på människan. VILKET JÄVLA KRÄK, eldat upp pengarna känns det som man gjort. Iaf så slingra han sig på alla våra frågor men uppgav allt till polisen. Pappa fråga sen polisen om vi fick skriva nå dumt tillbaka på mail så vi skrev -"Tack för sammarbetet, utredningen är igång. Vi är påväg". Så jag hoppas att den idioten biter på naglarna. Jag skrev också ett besviket mail till han. jävla as!!!!!
Så nu sitter vi och letar ny lägenhet igen för ut ska vi ur våran.

Som svar på dom flesta beskymmer skriver jag som vanligt That´s life! Imorgon natt åker jag tillbaka till norge, startar jobba direkt. Blandade känslor om att lämna familjen och så igen. Med tanke på vad som händer hemma. Men jag vet att det rullar på som vanligt efter några dagar i norge.

Ikväll ska skitgrisen Oskar firas för sin 20 årsdag! Innan dess ska jag packa klart så jag kan slappna av imorgon.

hejdåhejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar