fredag 10 april 2009

Peking

Anlande med taget imorse till Peking.

Igar dagens handelse va att morsan klev i Mannisko kiss & bajs nar hon skulle over gatan, haha. Jag skratta sa jag vet inte om jag skulle do. Dom har inte samma toa och hyggien som oss utan bara satter sig ner ibland nar dom behover. Sa hon gar just nu med mina andra skor och ska ut och fixa sig ett par fina skor idag. Fredag - Sondag ska vi halla oss i Peking, kolla himmelska fridens torg och ga nagra mil/timmar pa Muren.

Tyvarr har man fatt en sju jakla forkylning och rinnande ogon men man far bita ihop for muren ska jag ga pa innan man lagger sig i graven. Ska bli en upplevelse man sent kommer glomma.

Igar va jag & mamma uppe i den hogsta byggnaden i varlden man kan fa aka upp i, 479 m va vi uppe pa. Helt sjukt hogt!
Sen satt vi oss pa en rin resturange och fick i oss lite dricka och mat.
Manga bilder har tagits pa resan men dom kommer jag lagga upp sen.

Nu ska jag ga till varat rum som vi nyss fick.
Ha det fint!
hejda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar