måndag 15 juni 2009

yeahyeah

Min rygg har gett upp, börjar tro att jag börjar bli gammal. Haft så jäkla ont i ryggen i två dagar nu. Men men, tabletter och jobb är bra grejer det. Hoppas det snart går över! Såg ut som en 83 årig kärring som gick till jobbet i söndags och ville inte gå upp i morse men det känns bättre närmare kvällarna:) så nu ler jag igen!

Har fått veta att 9-12 Juli kommer min moster och morbror och Ellen. Ska bli hur kul som helst att träffa dom, man missar så mycket av Ellens uppväxt när man bor så långt ifrån varandra. hon växer och växer men man tycker världen står stilla för en annan.


Men men, jobb hela veckan men en fri helg för en gångskull. Och ni kan ge er sjutton på att Anton kommer och hälsar på över midsommar! Ska bli grymt kul och härja loss lite;)

Nästa helg fyller Lillis 20 år också, det ska firas som aldrig förr! haha. Synd för henne att hon bor med mig kan jag säga;) haha!

Nu ska herr Hiller ha datan.
Vi ses gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar