fredag 12 juni 2009

tillbaka till verkligheten!

Jag: -"Vart fan finns den där kärleken?"
Limpan: -"Den ligger nog här i botten av glaset någonstans"

Limpan: -"Larsson, du gör tabbe på tabbe på tabbe"

Fan av kul det va i tisdag, kul att nästan alla tjejer va samlade på Malas student!
Men många om och men innan vi kom dit jag & lillis, SJ är bajs. Jag vart så jäkla förbannad. Vi fick inte gå på tåget för vi sprang under bommarna. Lillis har skrivit mer detaljerat i sin blogg, jag orkar inte tänka på det, då blir man röd i ansiktet och arg. Iaf det vart bil till uppsala och tillslut till stockholm och efter många om och men och samtal till SJ så kunde vi skratta och le på malas student!

Nu är man tillbaka till Oslo, vogts gate och sitter i soffan och kollar på norsk tv.
Som vanligt kände man att man hade för lite tid hemma, men vad gör man. Det va kul att träffa alla och Lördagen va också gryym.

Nu ska jag titta vidare på tv.

Pusshej / Larsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar