måndag 22 juni 2009

Söndag på akke

Då va man tillbaka till jobbet, mår mycket bättre men blir lätt trött och andfådd, men på fredag får jag sluta med antibiotika också. Skönt Skönt!

Nyss åkte Anton och Petter till Bussstationen för att släppa av Anton, har vart en trevlig helg. Igår jobba jag lite lätt och sen drog vi ner till Akke brygga, satt på en båt som va jätte mysig med eld och sånt mysigt bajs. Sen drog vi till största haket i hela Oslo, Corner! Sen kom Petter helt plötsligt på att hans plånbok va borta så jag och han tog taxi hem och en annan goosa ner sig i sängen medan han ringer alla samtal som gick för att försöka spärra sitt kort! Men nu är vi två i lägenheten som har lyckats. haha! Men gårdagen va riktigt lyckad och himla rolig, haha. Man kan ha riktigt kul åt uteliggare om man är på humör för det, visst Lillis och Anton? Bilder kommer upp senare, det togs några faktiskt!

Upp tidigt idag och jobbade sen dog jag i soffan och sov, sov & sov men nu sitter man här och väntar på att paradise hotel Danmark ska börja, vilken kväll va?

Imorgon är jag ledig, tacka nej till extra jobb för ska jobba hela veckan + helg så jag va inte så taggad på det men.
Så det blir nog en cyckel tur eftersom vi fått vårat cyckelkort!

Nu börjar Paradise!
Hade gott folk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar