torsdag 2 juli 2009

Värmetopp!

Puuuh, ni som bor i Sverige kan ju njuta av eran sol. Helt sjukt här nu, och ändå ska värmetoppen komma nästa vecka så vi får se hur det blir! Vakna imorse av att man dryper i svett så det va bara att ställa sig i duchen och köra minus grader sen är det snor varmt igen när man går ut. Ingen vind utan bara varm luft, men bättre idag än tidigare i veckan iallafall.

Igår va det en trevlig utgång för att fira att Martin har kommit till Oslo, riktigt trevligt med mycket prat och väldigt konstiga människor. haha! Petter va med om det roligaste på länge, helt sjukt vilka folk det finns. Kan förklara hela händelsen med att det kom fram en kille som ställde sig bredvid Petter och greppa hela "packetet" och sa att han va homse (bög). haha! Ni tror jag skratta eller vad?

Va hos dokorn igår och kolla proverna igen.
Dom va bra förutom att det va ett som låg på plus, men inget att bry sig om så det va ju skönt iallafall. Sen vart det cykel till parken för att där få mat av Lillis familj, dom hade grillat. Mums mums säger jag bara. Så gott det va!
Ledig idag så det blir glassa i solen efter som jag flagnar som fan så man måste väl friska på "färgen" lite.

Imorgon åker Lillis med familj hem och en annan ska jobba hela helgen med den nya killen så vi får se hur det går!

nej, nu ska jag smörja in mig sen bär det ut i solen!
hejdå gott folk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar