måndag 27 juli 2009

Vart är sommaren?

Då sitter man här och kollar paradise hotell DK. Pause just ju.. Lillis ligger och sover i soffan brevid!

Jobba hela förra veckan + helg. Denna vecka blir det dubbelpass hela veckan + helg. Sjukt! Igår somna jag när jag kom hem från jobbet. Sov 20:00 till imorse när jag börja jobba igen, det tar på kroppen men snart ska jag få åka hem och hälsa på. pengar, pengar & pengar lär man bara tänka! 10 dagar jobb kvar sen blir det nattbussen hem.

Och vart tog sommarvädret vägen? det enda oslo bjuder på nu är svininfluensan, den är sjukt stor här i norge nu. Ska blomma loss i augusti så vi får se vad som händer och vad som sätts in på jobbet! Man jobbar ju på en jäkla utsatt jobb men det lööser sig. Sprita händerna och så ska man nog klara sig från den också.

Ihelgen va jag och Lillis ut och dansa och det va förbannat kul och bara gå ut och ösa loss. sen vart det bums isäng och upp och jobba 11 timmar. Inte lika kul men det va värt det!

Nu börjar P.
sov gott där hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar