måndag 17 augusti 2009

Tack för mig Sverige!

Då har man haft 11 dagar i hemlandet. Har vart riktigt kul att träffa alla och jag vet inte hur många "Stor kaffe latte med vanilj" jag har beställt. Det har vart allt ifrån fest till hemmakvällar! Inpuls bio har jag också hunnit med. Lite skitsnack har man också snappat upp under tiden. Det känns verkligen som det står stilla hemma men det är skönt när man kommer hem. Som vanligt tar det emot att säga hejdå, jag säger som Lillis i sin blogg. Tycker jag har gjort det för mycket nu!

Men imorgon är man tillbaka i oslo och min "andra" säng, med min sambo och om 1 månad får jag tillbaka en gammal sambo också! Ska bli skapligt kul. Tycker att ni hemma killar som tjejer ska ta och hälsa på och se livet där. Ni skulle gilla det!
Nej nu ska jag packa ner det sista och ringa några samtal.

Tack för lördagen heby, den va skojsig!
Limpan, vem tog en tupplur? SOPA!
Återigen fick man visa vem som är bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar