tisdag 18 augusti 2009

Nu har det hänt min älskade älskling!

Nu har det hänt. Det som min familj och många mer har väntat på dom senaste 10 åren.

Jag har kastat min kudde, den har vart med mig i mer än 20 år och har alltid vart trogen förutom den dagen jag glömde den hemma i Sverige när jag skulle åka till Oslo. Men Trogen som den är har den alltid kommit tillbaka till mig. Imorse bestämmde jag mig, nu ligger den i soptunnan på Vogts gate och är nog väldigt ledsen för det är jag. Men han hade gjort sitt, vart i USA, Grekland, Oslo, Italien, Frankrike och många många mer land.
Har samma känsla som när min far gömde min bilkudde för jag skulle sluta med den.
Kudden har vart min snuttefilt så länge. Nu ska jag ta och hitta mig någon annan kudden men det kommer bli jobbigt..

Tack för mig!
(fäller en tår)
nu ska jag äta och kolla Paradise DK.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar