torsdag 5 mars 2009

Torsdag

På middags menyn ikväll stod den brända köttbullar och makaroner. mums! Riktig stadig mumsig mamma/farmor mat saknas nu faktiskt.

Jag har ett väldigt problem med strömmen på toan, den har gått 3 ggr nu sen jag kom hem kl 21. Jag går ut och drar upp "grejerna", sen hör man strax efter att någon annan gör det. och då går min igen, så jag tror det är nå fel koppling. Men det börjas kännas som granen drar ner mina"grejerna" för att jävlas. Aja, jag ringde hyresvärden om det så det ska väl bli bättre inom kort hoppas jag. Matte & Limpan ni vet vad jag menar, byggarna lyssnar inte på oss längre så;) haha.


Öppning/stägning i helgen. 11 timmars pass båda dagarna. Plus att det är söndag, det är sjukt på söndagar eftersom nästan inga butiker har öppet i oslo på söndagar! Men det är pengar. Måste tänka på Kina resan så går det toppen.

På måndag kommer dom, Lillis & Janne. Mina nya sambosar. Me like! Norsk Tv är uselt sällskap just nu.

Ha det bra gott folk!
Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar