lördag 7 mars 2009

Virr-panna

Jahapp, hade tänk att gått till banken idag, men som vanligt kom jag försent upp ur den sköna sängen och sen ringde chefén (som jag just nu är väldigt irriterad på) in mig två timmar tidigare så blir banken nästa vecka.

Väl på jobbet gick det som vanligt när man jobbar med Fredrik, väldrigt virrigt (matte & Limpan fattar). Båda är väldigt tankesprida så det sluta med att jag har glömt jobb nyckeln när vi skulle stänga så det va bara för han att sätta sig i bilen och åka hem till mig. haha!

Imorgon står klockan på 05:30, måste till jobbet tidigare för det är kaos på lagret, håll tummarna att jag kommer upp. Ingen som väcker mig eller säger åt mig att klockan ringer nu.. "Here's the day you hoped would never come", det är inledningen på min väckarsignal och det finns dom som tycker den passar perfekt till mig på morgonen (limpan). Så vi får hoppas att Coop är öppet till 09:00 endå. Två dagars jobb med Fredrik, får se hur det slutar. haha! Kommer nog sitta en lapp på dörren imorgon eftermiddag -P.ga Förvirrade Coop arbetare har vi stängt i helgen. Nejdå, att vi är virriga är bara kul och gör det hela mer spännande att gå till jobbet:)

Sängen kallar.
Lillis & jan, kom nu!

Och petter, sluta skicka sms om att du har det så bra på after ski. Nästa gång tar jag flyget över!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar